لم يعد قلمى قادراً لكى يخطو كلماتى الليك لم يعد مهيئاً لينسج لك من خيوط حبى عبارات فقط لعينيك فقد نسجتها من قبل وكانت تحمل بين طياتها ألمى وحيرتى حيرتى التى قتلتنى وكنت اردد دائماً هل سيتحقق حلمى وتكون لى يوماً ام اننى سأبقى بدونك يملأ الحزن عالمى هل سيوافقنى قدرى ويرسم لى فرحتى بيده لكى اعيشها ولو لمجرد ايام كل هذا وانت لم تشعر بحيرتى هذه لم تعرف معنى ألمى وحزنى فيبدو ان شفتاك تعودت ان ترسم ابتسامتها كلما علمت اننى اتعذب فى حبك عيناك تعلمت نظرة العطف على كلما رأت اننى تائهه لا أعرف من انا بداخلك وقلبك تعلم قسوته كلما شاهد لهفتى عليه فأنا الان لاألوم الا نفسى فأنا من علمتك كل هذا وجنيت على قلبى فكلما جئتنى فى احلامى كنت دائما تردد لى انك لن تجعلنى احقق ولو طيفاً واحداً منها كنت تردد كلماتك هذه وكأنها ناراً تسرى فى عروقى كلما سمعت ان بداخلك احد غيرى كانت غيرتى تقتلنى وكأننى اريد ان اخطف التى بداخلك واقتلها لكى لاتفكر فيها ابد الدهر كلما سمعتك تتحدث عنها وعن حبك لها كانت تسرى بداخلى حالات من الجنون تدفعنى ان اغمض عينيك عن نساء الدنيا لكى لاتشاهد غيرى انا تهفو لى ان اصارحك بحبى لكى لايبكى قلبى بعد اليوم لااااااااااااااا فأنت لاتعرف كم انا امرأه عنيده لاتستسلم لاتذل لاتخضع بسهوله مهما كانت الاسباب مهما كانت درجة عشى لك فأنا لا اسمح ان اتألم بحبك لا أسمح لعيناى ان تشتاق لك بعد الآن لا أسمح لقلبى ان ينبض كلما رآك لا أسمح لصوتى ان يتغنى بأسمك ويردد لك اغانيه عن الحب بعد اليوم سأقتل قلمى لكى لايستطيع ان يكتب لك شيئاً عن حبى سأعيش وحدى فى حنايا الصمت وحبك سيعيش بداخلى سأبقى وحدى لأن كرامتى فوق كل شئ ولا اريد ان ينحنى كبريائى بعد اليوم زهراء

16 التعليقات:

romansy يقول...

بهديكم بوكيه من الورورد على أنغام أحلى عود ودايما العيد عليكم يعود كل سنة وانتم دايما بخير

عيد سعيد على كل الناس الطيبين

اميرات الاسرار يقول...

romansy

كل سنه وانت طيب وبخير وسعادة يارب

love is life يقول...
أزال أحد مشرفي المدونة هذا التعليق.
اميرات الاسرار يقول...

love is life

ميرسى جدا يامحمد

وكل سنه وانت طيب

غير معرف يقول...

دايما ابداع وتالق وده مش جديد عليكم
ميرسي زهراء علي الكلام الجميل ده
كل سنه وانتم بخير
lola

اميرات الاسرار يقول...

ميرسى يالولا ربنا يخليكى ياقمر

وكل سنه وانتى طيبه وبخير وسعادة يارب

رحاب صالح يقول...

عيد سعيد يا زهراء ولو انها متأخرة
شوةفي هنفضل نقول الحب مش معناه اني انسي كرامتي وكبريائي
ومفيش حاجة اسمها مفيش كرامة ف الحب
الحب كرامة وكبرياء
وانا عادي لما اقول للي بحبه اني بحبه علي الاقل لو كان حبي من طرف واحد اكون لحقت نفسي
اما لو كان هو مستني الكلمة دي مني يبقي انا كة اختصرت الطريق
تحياتي يا قمر

اميرات الاسرار يقول...

re7ab.sale7
وانتى طيبه ياقمر

ميرسى جدا لمرورك

ساسو يقول...

زهوره
وحشتيني كتير
كلماتك رقيقه يا عسوله
واحساسك هادي اوي
تسلم ايديكي

شوية قهوة يقول...

ازك انا اسفة على التاخير بس معلش كنت مشغولة
كلماتك رائعة
تسلم ايدك
تحياتي

اميرات الاسرار يقول...

ساسو

وانتى كمان وحشانا ياساسو والله

ميرسى جدا على مرورك
ويارب منورانا دايما

اميرات الاسرار يقول...

كلام من قلبي

ميرسى جدا ليكى ياقمر

لــــ زهــــــراء ــــولا يقول...

سأبقى وحدى لأن كرامتى فوق كل شئ ولا اريد ان ينحنى كبريائى بعد اليوم

"يا سلااااااام على الاباء والكرامة وعزة الروح والكيان ...ليكي وردة بنفسج جميلة لعيون القمراية زهراء "
لولا

اميرات الاسرار يقول...

لـــولا وزهـــراء

ميرسى جدا يالولا
نورتينا والله

اسماء عبدالعزيز يقول...

كلمات اكثر من رائعه تمس الوجدان
دام الابداع والتميز
وكل عام وانتِ بخير

اميرات الاسرار يقول...

اسماء عبدالعزيز

ميرسى جدا يااسماء على تشريفك لينا
ويارب دايما منورانا